♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 21994
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


S A L I   J O O N

 


 

 

 

0

2 S A L I   J O O N

 

 

S A L I   J O O N

 


 

 

0

4 S A L I   J O O N

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

تابناک / بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.
 
 گزارشگری بهنوش بختیاری

قدس آنلاین: بهنوش بختیاری پس از چندی قبل که خبر خوانندگی وی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب بسیار گسترده ای هم روبرو شد اخیرا به گزارش گری لیگ برتر فوتبال ۹۳ - ۹۲ روی آورده است.
 
بازی لیگ برتر ایران که همه ساله در سطح گسترده منتشر می شود که هر ساله با صدای عادل فردوسی پور است اما امسال با صدای بهنوش بختیاری روانه بازار بازی های رایانه ای شده است.
 
گفتنی است که در تبلیغان این محصول آمده برای اولین بار است که یک زن گزارشگری فوتبال می کند.در این بازی بهنوش بختیاری و شهروز شبستری بصورت همزمان این بازی را گزارشگری می کنند.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

به گزارش خبرگزاری دانشجو، گفته می‌شود که این عکس مربوط به پشت صحنه فیلم آتش بازی است.
اخیرا تصویری از الناز شاکردوست بازیگر سینما در فضای اینترنت منتشر شده است که وی را در حال گریم شدن توسط یک مرد نشان می‌دهد.

 

گریم الناز شاکردوست


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

مهناز افشار یکی از سوپر استار های سینمای ایران. بعد از استقبال بالا از فیلم آتش بس شایعه ازدواج او با محمدرضا گلزار بر سر زبان ها افتاد. او میگوید این خبر تلخ ترین خبر عمرش بوده است.

 

مهناز افشار

 

مهناز افشار در حالی وارد 35 سالگی می شود که هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد. او سال 1377 با بازی در فیلم <<دوستان>>وارد سینماشد اما 2 سال بعد،فیلم<<شور عشق>>او را به شهرت رساند و بعد از آن تا امروز یکی از ستاره های سینمای ایران بوده،هر چند در مصاحبه هایش از عشقش به خانواده و تشکیل یک زندگی مشترک گفته است اما هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد.

البته چند سال قبل پس از فروش خیره کننده آتش بس شایعه ازدواج او و محمدرضا گلزار سر زبان ها افتاد که به گفته خودش یکی از تلخ ترین خاطره های زندگی هنری و شخصی اش است. او در این باره می گوید:یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا به دیدنم بیاید. کمی ناراحت بود. عصر به دیدنم آمد،در دستش مجله ای بود که آن را از من مخفی می کرد،به خوردن چای دعوتش کردم.

نشست،شروع کرد آسمان و ریسمان را به هم بافتن تا اینکه مجله را به من نشان داد،روی مجله با تیتر بزرگ ماجرای قصد ازدواج من با یکی از سوپراستارهای سینمای ایران درج شده بود…شوکه شده بودم،باورم نمی شد،چند بار مطلب را از اول تا آخر خواندم و برای خودم تکرارش کردم خیلی ناراحت بودم که چگونه ممکن است برای کسب سود،چنین دروغ بزرگی را به عنوان خبر به مردم بدهند.

در این مورد کار به شکایت و تشکیل پرونده برای صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه کشید اما این کار او ضررمعنوی زیادی را برای من به همراه داشت و این حادثه را به یکی از خاطرات و حوادث تلخ زندگی ام تبدیل کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فلفل یکی از چاشنی هایی است که برای هر غذایی می تواند معجزه گر باشد و آن را خوشمزه و خوش طعم می کند. البته این ادویه همیشه برای رکورد شکنی های مختلف نیز آماده به خدمت بوده است.

بسیاری از مردم خیلی با خوردن خوراکی های تند رابطه خوبی ندارد اما عده ای نیز هستند که هیچ غذایی را بدون فلفل نمی خورند. به تازگی یک رستوران در منهتن آمریکا غذایی بسیار خاص و تند درست کرده است که تندترین ماده خوراکی دنیا لقب گرفته است.

این خوراکی با تندترین ادویه ها و البته ماده ای خاص که بیشتر در ساخت گاز اشک آور از آن استفاده می شود پخته شده است. سر آشپز این رستوران برای طبخ آن مجبور است از ماسک های مخصوص استفاده کند تا خودش دچار مشکل نشود.

این رستوران به تازگی این غذا را به عنوان سس در کنار گوشت ها مختلف نیز سرو می کند اما باز هم کسی دست به آن نمی زند چرا که تا به حال کسی نتوانسته آن را تمام کند و دو نفر نیز راهی بیمارستان شده اند. افرادی که این غذا را تست کرده اند می گویند خوردن آن به مانند جویدن یک نارنجک می ماند که هر لحظه ممکن است در دهان شما منفجر شود.

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

بابا اتی با دختران

 

منبع : روزگارنو


 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, توسط عرفان

لنگی ها

 

ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﮐﺮﯼ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﯿﻤﺶ ﮐﻬﮑﺸﺎﻧﯽ ﺷﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻨﺪﯾﺪ،ﻣﺴﺨﺮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ. ﺁﺭﻭﻡ ﺗﻮ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺑﻪ ﺁﺭﻭﻣﯽ ﻣﻮﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺣﻖ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﻪ .!
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻟﺘﯽ ﺑﺮﺍﻓﺮﻭﺧﺘﻪ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ ﺷﯿﺶ ﺗﺎﯾﯽ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ،ﺷﻤﺎ ﻓﻮﺭﺃ ﭼﻬﺎﺭ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻧﺸﻮﻥ ﻧﺪﯾﺪ ﺑﻠﮑﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺍﻭﻧﻮ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﻪ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﺮﺍﻥ ﺑﺎﺷﻪ.ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯽ ﻫﺎﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﻟﻨﮕﯿﺎ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻧﺪ .
ﻫﺮ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺸﻮﻥ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ ﺟﺎﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﻟﻨﮓ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﯼ ﮐﻨﯿﺪ.!
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺳﻮﺭﭘﺮﺍﯾﺰ ﮐﻨﯿﺪ،ﯾﻪ ﺷﺎﺧﻪ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺘﺎﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺭ ﮐﻤﺮﺷﻮﻥ ﺣﻠﻘﻪ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﺸﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ " ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺗﻮ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭ ﭘﺮ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﭘﺮ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺗﯿﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻫﺴﺘﯽ ."!!!
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎ ﺟﺪﯾﺖ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ "ﻋﻠﯿﯿﯿﯿﯽ ﯾﻪ ﺩﺍﯾﯽ "ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﻮ ﻫﻤﺮﺍﻫﯽ ﮐﻨﯿﺪ،ﻧﺬﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻏﺮﺑﺖ ﮐﻨﻪ.!
ﺑﻌﻀﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎ ﺩﺳﺘﺎﺵ ﺭﻭ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﻭ ﺍﺯﺵ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ،ﺍﺯ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺟﺎﻡ ﻭﻻﯾﺖ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﮕﯿﺪ،ﺍﺯ ﺷﯿﺚ ﻭ ﻧﺼﺮﺗﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺑﮕﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻭ ﺷﺮﯾﻔﯽ ﻋﻠﯽ ﭘﺮﻭﯾﻦ ﻧﺪﯾﺪﯾﺪ.!
ﺑﻪ ﭼﺸﻢ یک ﻣﺠﺮﻡ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻟﻨﮕﯿﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﯿﺪ،ﺍﯾﻨﺎ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻦ،ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ یک ﻓﻀﺎﯼ ﻣﺴﻤﻮﻡ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ.!
ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺒﻮﺩﻩ،ﮐﺴﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺑﺪﻩ ﮐﻪ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﯾﻌﻨﯽ چی ،ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﻪ ﻟﻨﮕﯽ ﺑﺎﺷﻦ .!
ﻓﺸﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﻭﯼ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﺴﺖ. ﺑﻬﺸﻮﻥ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﻭﻧﺎﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ. ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﻬﻤﻮﻧﻤﻮﻥ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ،ﺑﻌﺪ ﺩﺭﺑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍﺷﻮﻥ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﺪ. ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻗﺪﺭﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻧﯿﺪ،ﺷﺎﯾﺪ ﻓﺮﺩﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﯾﺮ ﺑﺎﺷﻪ!


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, توسط عرفان

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام دیوار چین را نشنیده باشد یا عکس‌های آن را ندیده باشد اما انتهای این تنها ساخته بشر که از ماه هم قابل مشاهده است، کجاست؟

به گزارش فارس، این قسمت از دیوار چین که به «سر اژدها» معروف است در 300 کیلومتری شهر پکن در کرانه دریای بوهای واقع شده است. سر اژدها در این منطقه بیست متر در دریا پیش رفته که انگار اژدها در حال آب خوردن است!

 

 انتهای دیوار چین

این قسمت از دیوار در سال 1900 تخریب شده و بعدها توسط مردم دوباره بازسازی می‌شود.

منبع : تابناک


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, توسط عرفان
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:, توسط عرفان
نوشته شده در تاريخ جمعه 2 تير 1391برچسب:, توسط عرفان

بر بلندای تمامی تفکرات مثبت‌گرای خویش،

 

محکم بایست

 

و با چشمانی سرشار از کنجکاوی و محبت به دریا نگاه کن،

 

هر آنچه که در خود می‌جویی را

 

در گستره‌ی پرتلاطم دریا خواهی یافت.

 

 

 

و

 

 

 

آنگاه

 

 

 

مشکلاتت را به دریا بسپار

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

.

 

 

برو ادامه مطلب

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, توسط عرفان

 

نظر نمیخواد بدید زحمتتون میشه!


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, توسط عرفان
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, توسط عرفان

 

درحالیکه منتقدین کسانی را که از حرفه مدلینگ به بازیگری روی می‌آورند جدی نمی‌گیرند، برخی از زنان با بازی‌های خودشان توجه همه را جلب کردند. در اینجا 5 بازیگر موفقی که کارشان را با مدلینگ شروع کردند معرفی می‌کنیم.

میلا جووانیچ

 

میلا جووانیچ

میلا جووانیچ بازیگر زیبای متولد اکراین حرفه مدلینگ را از سن 11 سالگی شروع کرد و هزاران بار روی صحنه و مجلات و تبلیغات ظاهر شد. او از تبلیغات برای لورئال و ورساچه به سراغ بازیگری رفت و در فیلم هایی نظیر «شیطان مقیم» بازی کرد. یکی از نقش های قابل تحسین او در فیلم «عنصر پنجم» بود.

کامرون دیاز

 

کامرون دیاز

کامرون دیاز کارش را با مد و در سن 17 سالگی شروع کرد او در تبلیغات طراحانی مثل کلوین کلین و لیوایز کار می‌کرد. سپس به بازیگری روی آورد و در فیلم هایی نظیر «ماسک» و «There’s Something About Mary» بازی کرد کرد. اخیرا هم در فیلم «معلم بد» بازی کرده است.

مونیکا بلوچی

 

مونیکا بلوچی

مونیکا کار مدلینگ را از سن 16 سالگی شروع کرد. مونیکا قبل از اینکه عروس دراکولا در فیلم «دراکولا» بشود (1992) در زمینه مد فعالیت می‌کرد و روی صحنه می‌درخشید. از آن به بعد در فیلم های مثل «مالنا»، « The Matrix Reloaded» و «وسوسه مسیح» بازی کرد.

هالی بری

هالی بری

هالی بری در سال 1986 نفر دوم مسابقه دختر شایسته اروپا شد. او اولین آمریکایی سیاه پوست در مسابقات جهانی دختران شایسته بود و چندین سال بعد از آن هم در زمینه مدل کار می‌کرد و در تبلیغات تلویزیونی ظاهر می‌شد. او به خاطر دلبستگی اش به بازیگری بالاخره به این حرفه روی آورد تا اینکه حتی سال 2001 برای بازی در فیلم Monster’s Ball برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برد.

چارلیز ترون

چارلیز ترون

آخرین اما نه کم اهمیت ترین دختر زیبای آفریقای جنوبی کار مدلینگ را از سن 16 سالگی در میلان آغاز کرد.. پنج سال بعد او در لس آنجلس زندگی می‌کرد و در تلاش بود که به حرفه بازیگری رو آورد. او سال 2003 وقتی بازی در فیلم «هیولا» در نقش یک قاتل سریالی را قبول کرد به همه نشان دهد که هنرش متکی بر زیبایی ظاهری اش نیست. چارلیز ترون برای بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود ساخت.


بروکلین دکر

 

بروکلین دکر
دختری که در زمینه تبلیغات ورزشی فعالیت می‌کرد از مدلینگ به سمت بازیگری رفت و در فیلم Just Go With It بازی کرد. او در این فیلم با جنیفر آنیستون و آدام سنلدر همبازی شد. البته او را نمی‌توانیم در لیست بازیگران خوب قرار دهیم چراکه تازه به بازیگری روی آورده اما امیدواریم او نیز آینده روشنی مثل کامرون دیاز و چارلیز ترون داشته باشد.

 

   طبق معمول بازم هیشکی نظر نمیده

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ seemorgh.com

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, توسط عرفان

به گزارش مجله اینترنتی کامرانیه؛ سرعت این خودرو به 110 مایل در خشکی، و 95 مایل در سطح آب می رسد.
 
 
وسایل نقلیه زمینی- دریایی (یا دوزیستی)، خودرو یا قایق‌هایی هستند که هم در خشکی و هم در آب حرکت ‌مي‌کنند.
 
اسم این خودرو Phyton نام دارد که ظاهر این خودرو از دو مدل Dodgeو Corvette ایده برداری شده است.
 
 
این خودروی آبی- خاکی، ظرفیت حمل بار1000 کیلوگرم را دارد.
 
این خودرو دارای یک موتور V8 بسیار قدرتمند میباشد. این خودرو در آب در کمتر از 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل میرسد
 
 
اختصاصی مجله اینترنتی کامرانیه
توسط : مجله اینترنتی Kamranieh.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, توسط عرفان

خب ، اول از همه میشینیم پشت فرمون یه نگاهی بهش میندازیم !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

بعدش چک میکنیم ببینیم ماشین چیزی کم و کسر ندشته باشه !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

حالا به آقای خونه میگید که من ۱۰ دقیقه میرم خرید و برمیگردمتو هر نیم ساعت یه بار به غذا سر بزن نسوزه ، فهمیدی !؟ همین شکلی میگید !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

قبل از هر چیری چی پی اس ها رو روش کنیدیه وقت گم نشیم . کار از محکم کاری عیب نمیکنه !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

خب حالا استارت بزنین ، یه چیزی زیر پاتون اذیتتون میکنه انگارهمون رو فشار بدین ! ماشین راه میافته ماشین دنده اتوماتیک هستش،ترمز دستی هم قبلا سیمش پاره شده تو خرید قبلی !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

بله ، خیلی کیف میده !اما یهو ….!

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

در اینجور مواقع کاری از دست شما بر نمیاد!خونسرد باشید و به رانندگی ادامه بدید  ببینیم چی میشه معمولا اینجوری میشه !

رانندگی مخصوص خانوم ها

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

خب دیگه پیش میاد ! اما سابقه نشون دادهبعضی از بانوان از وجود دنده هوایی در ماشین پی بردند !

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها
 

رانندگی مخصوص خانوم ها

 

در این قسمت از آموزش ، شما قطعا کاری از دستتون بر نمیاد !موبایل خود را بردارید و با حفظ خونسردی به آقاتون اطلاع بدیدضمن اینکه بیاد داشته باشید ، چیزی از ارزش های شما کم نخواهد شد !فعلا مرحله اول آموزش رو پشت سر گذاشتید .از علاقه مندان به شرکت در سمینار بانوان راننده دعوت میشوددر چند روز آینده در این مراسم با شکوه شرکت نمایندتصویری از گرد هم آیی سال پیش بانوان راننده !

رانندگی مخصوص خانوم ها

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, توسط عرفان

 

تیم "جدایی نادر از سیمین" در مقابل سالن برگزاری هشتاد و چهارمین دوره اسکار

 


فرهادی ،لیلا حاتمی و معادی در اسکار

 

اصغر فرهادی اسکار

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط عرفان

 

 


 


 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, توسط عرفان

بازي شطرنج گروهي در چين

شطرنج گروهی


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, توسط عرفان
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :