♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 22343
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


Alternative content


به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،آيا از آن دسته زناني هستيد كه با ديدن سوسك انگار مهيب‌ترين اتفاق برايشان رخ داده است و آنچنان جيغ مي‌كشيد كه نمي‌توان تصور كرد تمام اين قيل‌ و قال‌ها به خاطر ديدن يك حشره كوچك است كه با اين صداي جيغ‌تان بيشتر از شما ترسيده است؟ ترس زنان از سوسك موضوع تازه‌اي نيست اما اخيراً كارشناسان زواياي مربوط به اين نوع از ترس را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 

راه حل ها در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:باشگاه , شبانه , زنان , سوسک , ترس, توسط عرفان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه پیوست فرهنگی ارائه خدمات تماس تصویری موبایل در دست بررسی این مرکز قرار دارد، گفت: اپراتور سوم تلفن همراه تا زمانی که این پیوست فرهنگی تدوین و ابلاغ نشود نمی تواند و نباید خدمات تماس تصویری داشته باشد.

علیرضا شاه میرزایی در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت ارائه سرویس تماس تصویری سیم کارتهای اپراتور سوم موبایل اظهار داشت: هم اکنون سرویس دهی تماس تصویری از طریق سیم کارتهای این اپراتور انجام نمی شود.

وی ادامه داد: طبق مصوبه کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی، این اپراتور تا زمانی که پیوست فرهنگی اش تصویب نشود، نمی تواند به ارائه سرویس بپردازد و براین اساس در حال حاضر خدمات تصویری ندارد و نباید داشته باشد.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با تاکید براینکه بررسی پیوست فرهنگی رایتل در اختیار کمیسیون عالی محتوای فضای مجازی است، گفت: این کمیسیون عالی، در حوزه حقوقی و مجوز ورود کرده و مصوب کرده که پیوست فرهنگی رایتل باید هرچه سریعتر تهیه شود در غیر اینصورت این اپراتور نمی تواند خدمات دهی کند.

وی با تاکید براینکه در پروانه فعالیت اپراتور سوم موبایل بر پیوست فرهنگی سرویس های مدنظر تاکید شده، خاطرنشان کرد: نزدیک به 3 سال از ارائه پروانه اپراتور سوم موبایل می گذرد اما هنوز پیوست فرهنگی سرویس های جدید این اپراتور تصویب نشده است.

شاه میرزایی با بیان اینکه پیوست فرهنگی باید در کمیسیون عالی ارتقای محتوای فضای مجازی تصویب شود ادامه داد: هم اکنون یک پیشنهاد از سوی رایتل و یک پیشنهاد از سوی سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات به صورت رسمی به مرکز ملی فضای مجازی تحویل داده شده است اما ما از آنها خواستیم این دو پبشنهاد را با هم هماهنگ کنند.

وی تصریح کرد: پیشنهادات ارائه شده برای پیوست فرهنگی رایتل توسط رایتل و وزارت ارتباطات بسیار از هم متفاوت بود و براین اساس به آنها اعلام شد که یک پیشنهاد جامع در این راستا ارائه دهند؛ چنانچه یک پیشنهاد جامع بیاورند بررسی این پیوست فرهنگی سریعتر انجام می شود و بعد از آن امکان ارائه سرویس تماس تصویری و خدمات نسل سوم موبایل وجود خواهد داشت.

شاه میرزایی تاکید کرد: رایتل تا زمان تهیه پیوست فرهنگی اجازه ادامه ارائه سرویس تماس تصویری را ندارد.


چندی پیش مدیرعامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت‌های رایتل وجود دارد.

غلامرضا قاسمی با بیان اینکه توسعه نسل سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در کشور است، افزود: آنچه ما از همه نهادها و ارگان‌ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم، همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است؛ همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم، خانواده رایتل و سیاستگذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کارخواهند بست.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  راز اين تراژدي عجيب زماني فاش شد كه عروس خانم به دادگاه خانواده رفت و خواستار دريافت مهريه طلايي اش شد.زن در حالي كه همسرش را با به اجرا گذاشتن مهريه 300 سكه اي روانه زندان كرده بود در برابر قاضي عموزادي در شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفت و گفت: 20 سال است كه با اين مرد ازدواج كرده ام و دو بچه داريم. در طول زندگي مشتركمان اختلافات زيادي داشتيم و اين درگيري ها باعث شد در چند سال گذشته به صورت جداگانه زندگي كنيم اما همسرم به جاي آن كه به دنبال حل مشكلات و اختلافات مان باشد در اين مدت با دخالت مادرشوهرم و همراهي وي به خواستگاري زن ديگري رفته كه من اطلاعي نداشتم و جالب اين كه شوهرم و هوويم دختر 5 ساله اي نيز دارند و من تا اين اواخر از اين ازدواج و وجود دختربچه اطلاعي نداشتم.

زن با چشماني گريان ادامه داد: زماني كه مادرشوهرم براي همسرم به خواستگاري رفته بود و برايش زن ديگري گرفته بود من از همه چيز بي خبر بودم و اين موضوع را اقوام و دوستان به من اطلاع دادند و گفتند كه شوهرت زن گرفته و صاحب بچه هم شده است. حالانيز حدود 3 سالي مي شود نفقه نگرفته ام و اين مرد يكبار از خودش نپرسيده زن و بچه ام بدون خرجي چگونه شكم خود را سير مي كنند. به همين دليل من نيز از شكايت خود صرف نظر نمي كنم و تا آخرين سكه مهريه ام را از اين مرد نگيرم رضايت نمي دهم.

وقتي مرد دو زنه با دستبند در برابر قاضي ايستاد، گفت: من و همسر اولم خيلي وقت بود كه از هم جدا بوديم چرا كه اگر در كنار هم زندگي مي كرديم ممكن بود اختلافات اوج بگيرد و كار به جاي باريك بكشد، به همين دليل نيز مانعي نديدم كه بخواهم دوباره تشكيل خانواده بدهم و سر و ساماني بگيرم. حالانيز از همسرم مي خواهم از خطاي من چشم پوشي كند و يك ماه فرصت بدهد تا برايش خانه اي تهيه كنم و حق و حقوقش را بپردازم و وي هم بدون حساسيت روي هوويش با من كنار بيايد و زندگي اش را بكند.

بنا بر اين گزارش، زن عصباني با اصرار و پافشاري هاي همسر و شاهدانش يك ماه فرصت داد تا شوهرش به وعده هاي خود عمل كند و گفت كه در غير اين صورت وي را روانه زندان خواهد كرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:مادر شوهر , عروس , دوئل, توسط عرفان

مهناز افشار یکی از سوپر استار های سینمای ایران. بعد از استقبال بالا از فیلم آتش بس شایعه ازدواج او با محمدرضا گلزار بر سر زبان ها افتاد. او میگوید این خبر تلخ ترین خبر عمرش بوده است.

 

مهناز افشار

 

مهناز افشار در حالی وارد 35 سالگی می شود که هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد. او سال 1377 با بازی در فیلم <<دوستان>>وارد سینماشد اما 2 سال بعد،فیلم<<شور عشق>>او را به شهرت رساند و بعد از آن تا امروز یکی از ستاره های سینمای ایران بوده،هر چند در مصاحبه هایش از عشقش به خانواده و تشکیل یک زندگی مشترک گفته است اما هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارد.

البته چند سال قبل پس از فروش خیره کننده آتش بس شایعه ازدواج او و محمدرضا گلزار سر زبان ها افتاد که به گفته خودش یکی از تلخ ترین خاطره های زندگی هنری و شخصی اش است. او در این باره می گوید:یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا به دیدنم بیاید. کمی ناراحت بود. عصر به دیدنم آمد،در دستش مجله ای بود که آن را از من مخفی می کرد،به خوردن چای دعوتش کردم.

نشست،شروع کرد آسمان و ریسمان را به هم بافتن تا اینکه مجله را به من نشان داد،روی مجله با تیتر بزرگ ماجرای قصد ازدواج من با یکی از سوپراستارهای سینمای ایران درج شده بود…شوکه شده بودم،باورم نمی شد،چند بار مطلب را از اول تا آخر خواندم و برای خودم تکرارش کردم خیلی ناراحت بودم که چگونه ممکن است برای کسب سود،چنین دروغ بزرگی را به عنوان خبر به مردم بدهند.

در این مورد کار به شکایت و تشکیل پرونده برای صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه کشید اما این کار او ضررمعنوی زیادی را برای من به همراه داشت و این حادثه را به یکی از خاطرات و حوادث تلخ زندگی ام تبدیل کرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

** حدس بزن - آندروید


در این بازی گروه های جدیدی از کلمات شامل شهر ایران، اسم پسر، اسم دختر، فیلم ایرانی و نام حیوان وجود دارد که شما باید با انتخاب حروف ان ها را حدس بزنید. همچنین سعی شده مشکلاتی که در نسخه قبلی توسط کاربران بیان شده بود مانند کوچک بودن حروف، نبود راهنمایی، کمبود گروه ها و موارد دیگر برطرف شود.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** ماموریت ممکن - سیمبیان


بازی بسیار محبوب Mission Possible را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و... . شما در این بازی باید با چتر بازی و کنترل قایق تان، خود و گروه تان را نجات دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

** نقطه بازی - ویندوزفون


یکی از بازی های محبوبی که همشه در میان جمع های دوستانه انجام می شود نقطه بازی است. این بازی شاید به نظر خیلی ساده باشد اما نکات جالب و بسیار خاصی در دل خود دارد که آن را کمی خاص می کند. این بازی محبوب را هم اکنون می توانید به صورت اورجینال دریافت کنید.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، فلفل یکی از چاشنی هایی است که برای هر غذایی می تواند معجزه گر باشد و آن را خوشمزه و خوش طعم می کند. البته این ادویه همیشه برای رکورد شکنی های مختلف نیز آماده به خدمت بوده است.

بسیاری از مردم خیلی با خوردن خوراکی های تند رابطه خوبی ندارد اما عده ای نیز هستند که هیچ غذایی را بدون فلفل نمی خورند. به تازگی یک رستوران در منهتن آمریکا غذایی بسیار خاص و تند درست کرده است که تندترین ماده خوراکی دنیا لقب گرفته است.

این خوراکی با تندترین ادویه ها و البته ماده ای خاص که بیشتر در ساخت گاز اشک آور از آن استفاده می شود پخته شده است. سر آشپز این رستوران برای طبخ آن مجبور است از ماسک های مخصوص استفاده کند تا خودش دچار مشکل نشود.

این رستوران به تازگی این غذا را به عنوان سس در کنار گوشت ها مختلف نیز سرو می کند اما باز هم کسی دست به آن نمی زند چرا که تا به حال کسی نتوانسته آن را تمام کند و دو نفر نیز راهی بیمارستان شده اند. افرادی که این غذا را تست کرده اند می گویند خوردن آن به مانند جویدن یک نارنجک می ماند که هر لحظه ممکن است در دهان شما منفجر شود.

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :