♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣

♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 22425
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  راز اين تراژدي عجيب زماني فاش شد كه عروس خانم به دادگاه خانواده رفت و خواستار دريافت مهريه طلايي اش شد.زن در حالي كه همسرش را با به اجرا گذاشتن مهريه 300 سكه اي روانه زندان كرده بود در برابر قاضي عموزادي در شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفت و گفت: 20 سال است كه با اين مرد ازدواج كرده ام و دو بچه داريم. در طول زندگي مشتركمان اختلافات زيادي داشتيم و اين درگيري ها باعث شد در چند سال گذشته به صورت جداگانه زندگي كنيم اما همسرم به جاي آن كه به دنبال حل مشكلات و اختلافات مان باشد در اين مدت با دخالت مادرشوهرم و همراهي وي به خواستگاري زن ديگري رفته كه من اطلاعي نداشتم و جالب اين كه شوهرم و هوويم دختر 5 ساله اي نيز دارند و من تا اين اواخر از اين ازدواج و وجود دختربچه اطلاعي نداشتم.

زن با چشماني گريان ادامه داد: زماني كه مادرشوهرم براي همسرم به خواستگاري رفته بود و برايش زن ديگري گرفته بود من از همه چيز بي خبر بودم و اين موضوع را اقوام و دوستان به من اطلاع دادند و گفتند كه شوهرت زن گرفته و صاحب بچه هم شده است. حالانيز حدود 3 سالي مي شود نفقه نگرفته ام و اين مرد يكبار از خودش نپرسيده زن و بچه ام بدون خرجي چگونه شكم خود را سير مي كنند. به همين دليل من نيز از شكايت خود صرف نظر نمي كنم و تا آخرين سكه مهريه ام را از اين مرد نگيرم رضايت نمي دهم.

وقتي مرد دو زنه با دستبند در برابر قاضي ايستاد، گفت: من و همسر اولم خيلي وقت بود كه از هم جدا بوديم چرا كه اگر در كنار هم زندگي مي كرديم ممكن بود اختلافات اوج بگيرد و كار به جاي باريك بكشد، به همين دليل نيز مانعي نديدم كه بخواهم دوباره تشكيل خانواده بدهم و سر و ساماني بگيرم. حالانيز از همسرم مي خواهم از خطاي من چشم پوشي كند و يك ماه فرصت بدهد تا برايش خانه اي تهيه كنم و حق و حقوقش را بپردازم و وي هم بدون حساسيت روي هوويش با من كنار بيايد و زندگي اش را بكند.

بنا بر اين گزارش، زن عصباني با اصرار و پافشاري هاي همسر و شاهدانش يك ماه فرصت داد تا شوهرش به وعده هاي خود عمل كند و گفت كه در غير اين صورت وي را روانه زندان خواهد كرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:مادر شوهر , عروس , دوئل, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :