♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣

♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 29
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 343
بازدید کل : 22428
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1


اسفند رو به پايان است ، وقت كوچ كردن به فروردين وقت بخشيدن و صاف كردن دل ، پس مرا ببخش اگر با نگاهي يا صدايي يا زباني بر دلت تركي انداختم

 

 

تو این روزا دیگه زمستان یا بهار برام فرق نداره وقتی که باید یکی باشه ولی نیست
به هر حال عیدش مبارک.

 

 

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم
که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است
تبریک می گویم، سال نو مبارک

 

 

ضمن تبریک سال جدید باید خدمت شما عرض کنم که بنده امسال قصد ازدواج ندارم ، لطفا سبزه ها را به نیت یکی دیگه گره بزنید !

 

 

وقتي دوستت دارم که فک کني من آخرين دختر دنيام ، وقتي دوست دارم که واقعا دوستم داشته باشي ، وقتي دوست دارم که راست بگي ، وقتي که ميبوسيم واقعا حس کني که باهام خوبي!!
از امسال تا هر سال دوستت دارم سال نو مبارک!!

 

سلام
من دارم میرم
سه شنبه میرم
شاید دیگه هیچ وخت هم دیگه رو نبینیم
منو فراموش نکن
.
.
.
.
از طرف سال 90
سال نو پیشاپیش مبارک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :