♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣

♣ خنده تاریخ انقضا ندارد ♣
for ever
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 356
بازدید کل : 22441
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 48
تعداد آنلاین : 1



 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

 
 

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود

 
 
 
 
 

اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم جز دلی که به من پس دادی

 

تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 
 
 
 

امشب شب تولد توست  تو یک سال بزرگتر شدی

 
 
 
 

و عشق من یک سال در دلت کوچکتر  من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم

 
 
 

من هیچ وقت در دلت نبودم   تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 
 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

 
 

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

 
 

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم 

 

تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

 
 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

 
 

تولدت مبارک


 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

 
 
 
 

هدیه ای برای روز تولد تو   لمس بودنت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
 

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

 

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

 
 

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

 
 

آغاز بودنت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 
 
 
 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

 

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 
 

سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم

 

تولد مهربان ترین گل دنیا مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 
 
 
 

پلک جهان می پرید  دلش گواهی میداد

 
 
 
 
 
 
 
 

اتفاقی می افتد  اتفاقی می افتد  و  فرشته ای از آسمان فرود آمد

 

تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 

سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

 
 

تولدت مبارک

 

 

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 

 

 

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

 
 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

 
 

فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, توسط عرفان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :